Friday 13 July 2012

Girlfriend : Awak , Saya Nak Cincin Hubungan Kita ,
Boyfriend : Untuk Ape ? Malas la , Awak , Petang Ni Kita Jumpa Dekat Tempat Biasa Okey .
Girlfriend : Hurm , Yelah !

Boyfriend : Awak , Cuba Tutup Mata Awak , Saya Nak Bagi Awak Hadiah ,
Girlfrend : Hadiah ? Okey .
Boyfriend : Ok , Cuba Tengok Ni , Saya Belikan Patung Beruang Untuk Awak .
Girlfriend : Awak ! Saya Tak Nak Patung Beruang ! Saya Nak Cincin Hubungan Kita !

( Sambil Membaling Patung Beruang Itu Di Jalan Raya )

Lelaki Itu Pun Terus Berlari Dan Dapatkan Patung Itu Semula Dan Patung Itu Berada Dalam Gengamannya , Tiba-Tiba Sebuah Bas Meluru Ke Arah Lelaki Tersebut Dan Badannya Di Gilis Sehingga Lelaki Tersebut Tidak Boleh Bergerak .
Lalu Perempuan Tersebut Menjerit , Dalam Keadaan yang Ketakutan .
Dan perempuan Itu Ingin Menyelamat Kan Lelaki Itu Tetapi Tidak Berjaya Dan Hanya Mendapat Patung Di Tangan Lelaki Tersebut Dan Tiba-Tiba Patung Itu Berbunyi Dan Berkata ,

( Hai Awak , Cuba Tengok Dalam Poket Saya )

Dan Perempuan Itu Ternampak Satu Cincin Yang Sangat Cantik
Dan Patung Itu Terus Berbunyi Dan Berkata .

( Sudi Kah Awak Berkahwin Dengan Saya )

Di Saat Itu , Mengalirnya Air Mata Perempuan Tersebut ,
Kerana Sudah Terlambat Untuk Menyesal ,
Kerana Lelaki Itu Sudah Pun Pergi Buat Selama-Lamanya

hargai lah :D



post by: Badrul Amin..cerita c/p je.haha

No comments:

Post a Comment